Oykmmkrkn 4 yaşında oğlumun dün öksürüğü mevcuttu ve gece de ateşi yükseldi. Burun akıntısı v.s yok arada balgamlı öksürüyor ve ateşi çıktı. Doktora gittim ilaç verdim ama ateşi olunca tedirgin oldum. Başına gelen var mı?
benseninananonim Oykmmkrkn merhabalar bende aynı durumdayım 3 yaşında oğlum antibiyotik verdi balgamlı öksürüyor nasıl oldunuz ateşi inatcı ara ara çıkıyor 3. Gün antibiyotikte ne zaman etkisini gösterir bilmiyorum siz nasılsınız şimdi