Uyku postu açmaktan bıktım usandım. Ya bu daha fena çıktı. 2 gün sonra 7 aylık olacak. Bir haftadır mahvetti beni diş mi atak mı bilmiyorum. Gece uykusuna 2 saatte geçiyor ama beşiğe koyamıyorum ağlıyor. Yatağıma alıyorum yine 50 kez uyanıyor. Memede uyumuyor. Şimdi de 1 buçuk saattir uyanığız. Ne meme ne kucak ne ayak yok yani uyumuyor. Kollarım kopuyor uyutmaya çalışmaktan. Nedenini bilmiyorum usandım. Bıktım yoruldum