Selam canım anneler. Bu saat oldu uyuyamadim. Oğlum 17 aylik son 2 haftadır göğsümde yatarak uyumak istiyor sürekli inliyor artık büyük olduğu için haliyle rahat edemiyor. Yanımda yatırıyorum illa elimin hep üstünde olmasını istiyor elimi 1 sn ayirmadigim halde 10 dk da bir ya uykuda üzülmüş ya da korkmuş gibi içini çekerek ağlıyor ya gözünü açıp beni yokluyor. Ancak ben yüzünü okşayıp ben burdayım bebeğim deyince hemen susup geri uykuya dönüyor. Gündüzleri disaridayken falan beni hiç aramaz ya da kalabalık bir ortama girdiğimizde de oyle bana cok düşkünlük yapmaz ama gece oldu mu böyle oluyor ayrılık kaygısı mi bu? Bu kadar yoğun yaşayan oldu mu? 2 haftadır arada kesik kesik 10 dklik 15 dklik uykularla idare ediyorum. Gece tuvalete gidince yaygara kopuyor. Şu an bile tek elle yazıyorum