mariam2 Kızlar kusura bakmayın sızı de yordum test yaptım hafif beliyidi çizgi ama kurdurdu daha belirgin hale geldi adetime daha var sizce var mı gebelik yoksa bu test yanıltır mi
mariam2 lamiakus Pembe değil ama bu ara daha silikti ama kurudu Daha belirgindir oldu adetime daha var ama bilemedim ya daha once sanki bu markara kullandım ama okadar çok kulandim fleş le zor goryiordum oda kulmadan baktim zaten flaş le bakarsan var
mariam2 Bu test once bayia fleş sız ayine anda çıktı sonra kurudu boyile yarın tekrar yaparım geçe yaptim lamiakus
mariam2 lamiakus gece yaptığı 2 sat sonra boyile olmuş bu ne anlamam gerekhttps://mutluresim.com/images/2025/04/25/1hdLJm.jpg
mariam2 lamiakus yeni HCG homun sağladığı için mi bu 2 gün önce kan negatif 0.45 doktor eğer gebelik varsa yükselme ihtimal var demişti kafam karıştırıyor artık
lamiakus mariam2 canım ikincintesttede silik çizgi var. Hamilesin gibi görünüyor galiba çok yeni bir gebelik. 3.4 gün bekle kan değerin yükselir büyük ihtimall