Tunisinannesi Doğum elbet ki tüm kadinlar icin zor bir sürec,sonrası daha zor kalıcı kilolar,bozulan moraller bebekten dolayı yapılamayan sporlar... ve daha bir çok sorun... zayıflamak için neler yapiyorsunuz eve koşu bandi alsam fayda eder mi?
Nureylul Tunisinannesi bebeğim 4 aylık 83 doğuma girdim 60 kilo hamile kaldım şuan ise 70 kiloyum bir gr bile zayıflamıyorum ekmek yemeyen birisiyim 4 ten sonra yemek yemiyorum sürekli hareket halindeydim sezeryan oldum bende bebeğim 6 aylık olunca spora yazılmak olucak ilk işim ve diyetisyen
Minikkoala Tunisinannesi beni linçlemeyin olur mu bence bünye ile de alakalı bende sezeryan doğum yapalı 2 ay 24 gün oldu ve 50 kiloyum 67 ile doğuma gitmiştim bu arada
Kurbaganinannesi Tunisinannesi eliptik bisiklet alabilirsin 2.el 💁🏻♀️ Akşamları bebeğin uyuduğunda yaparsın. Basen ve bacak eritiyor. Hani çok pahalı birşey almazsan iyi olur. Havalar güzelleşince de yürüyüşe çıkarsın. Tek tavsiyem aburcubur tatlı yeme ama yemeğini de kesme.
hankardeslerr Tunisinannesi Daha çok erken bence kilonuzu takmanız, 6aydan sonra diyet yaparsınız, koşu bandına gerek varmı sizce hep tempo halinde değilmisiniz 🤗😀 Benim bebişte bugün 2 aylık oldu dinlenmeye vaktim yok bugün tartıldım doğumdan bugüne 10 kilo vermişim istemsizce gidiyo zaten 😊
-efe- Minikkoala al benden de o kadar canım zaten bunca dert içinde kilo almak ne mümkün çöpe döndüm çöktüm resmen🙁🙁🙁
1807symalml Cemsal sebnemrah ya ben de dogum yapalı 7 ay oldu 70 le doguma gırdım 63-64 tenkaldım cunku delıler gıbı benımde canım tatlı ıstıyo ve hep yaş pasta . Hıc boyle yemezdım engel olamıyorum kendıme ama kızım dk bası emıyo masaallah enerjı kalmıyo kı 😂
Badevehande 2 aylıkken koşturmadan 20 kilo vermiştim . Şuan 3 ay 8 günlük bunu yazarken bile açım karnım gurulduyor ve evde koşu bandı var bi kere binmedim binsem düşer bayılırım sanırım
eda33 Bende ilk ayda ödem şişkinlik derken 69 kg düştüm ama şuan bebeğimi emzirdikçe yemek yiyelim geliyor 3 kg aldım 2 ayda geri 😒
Meyra1 eda33 bende 10 kilo vermiştim ama aldım sanırım yemek yapamıyorum durmuyo kızım aparatıf bisküvi hep öyle şeyler yemek zorunda kalıyorum çok acıkıyorum
Srnygtkarabnr Tunisinannesi yavrum daha cok erken ya kilo için 2 aylık sanırım ben 2 aylıkken bana saglık ocagında biri allsh kurtsrsın demişti düşün simdide 5.aydayız istemsizce gitmiş kilolar 76 ile doguma girdim 55 ile hamile kaldım suan 57 kiloyum verilmese ben veremezdin cidden acele etme hiç korse felan kullan
eda33 Bir yandanda rahatım eşim ailecek sporcular oğlum biraz daha büyüsün salona götürüp spor yapıcam 😂 temelden alsın yavru kuşumda 🥊
sebnemrah Tunisinannesi Uykusuz kal bak birebir kilo vermeye abur cubur yeme (tutabilir sen ki ben tutamıyorum kendimi) verirsin çokta sallaama canım illaki gidecek keyfini çıkar biraz daha 🐾🤩
sebnemrah Minikkoala Bende hızlı kilo verdim ama durdu kilo vermem acaba şu aşırı tatlı isteğim yüzünden mi🤦😍
Minikkoala sebnemrah inanır mısın aklıma gelmez sadece bi haftada yada iki haftada bir çikolatalı pasta o olmazsa haftada bir karam yerim 😂
sebnemrah Minikkoala bende eskiden hiç yemezdim tatlıya isim olmazdı bebeğim 2aylik oldu beni kriz sarmaya başladı 😃😃😃
Balbademim3 Tunisinannesi bizim evde koşu bandı var çıksam mı diye düşündüm ama o uyurken ya uyuyayım diyorum yada evin işlerini halledeyim diyorum yoruluyorum fırsat kalmıyor ona. Zaten halim de kalmıyor bebekten 🙈 bende kara kara düşünüyorum bi süre spor da yapma dedi doktorum en iyisi yürüyüşmüş