balbebekannesi913_ bir kızım bir oğlum var biri 2,5 yaşında diğeri nerdeyse 8 aylık. Eskiden kocam vardı, kalmadı, ağlıyorum halime. Kızım uyuyor geceleri Allah var ama oğlum 5 dkda 1 ağlıyor hep ben kalkıyorum hep ben kalkıyorum. Az önce kaldırdım bana veriyor çocuğu bana ver diye mi kaldırdım seni ya. Tuvalete gitti geldi neden ağlatıyorsun diyo napim?
Çocuk seni tanımıyor ki tek ebeveyni ben zannediyor napsın sabi gece ben gündüz ben her şeye ben. Öbürü de kıskançlıktan hep beni istiyor. Gündüz sürekli ağlak, sürekli gönül eyleyerek geçiyor. Ağlarken gördüm postu ağlayarak yazıyorum.
İşe gidecek ya beyefendi gene uyuyor gene oğlum bende. İyi bi babaydı ama iğrenç bi baba oldu ağlıyorum ama buna ağlıyorum oğlumun uykusuz bırakmasına değil