Uzun zamandır belli zamanlarda topuklarım kaşınır ama öyle böyle değil duvarlara falan sürtüyorum sivri şeylerle kaşıyorum o derece. Kaç yıl önce Dr gittim mantar vs hiç bir şey yok. Bir şeyin yok dedi. Kızarıklık, döküntü de yok. Ama ne bu anlamıyorum çok fena kaşınıyor. İnternette Dr karaciğer falan yazıyor zaten hastalık hastasıyım. Offf