minigin bebeğim 40 günlükken yeğenim daha yenidoğanken grip bulaştı canım. Biz çok şükür kolay atlattık ama yeğenim daha küçük olduğu için yoğun bakıma aldılar. Daha birkaç hafta önce yaşadı. Oksijen seviyesi düşmüştü tıkanıklığından dolayı. Bronşit olmuştu. Annesi hastaydı bir anda indi ciğerlerine. Korkma. Yenidoğan yoğun bakımda hem kanındaki enfeksiyonu düşürdüler, oksijenini yükselttiler, hava vererek ciğerlerini temizlediler. 1 hafta yattı evde de biraz hava ve antibiyotik tedavisi devam etti çok şükür çok sağlıklı. Sen canını sıkma iyi ol, eve çıkınca bebeğininin sana ihtiyacı olacak. Allahın izni ile hiçbir şey olmaz💖💖