Bebegim 1 yaşında ve asirii iştahsız bir bebek doktor zinco ve supravit yaz di hiç bir faydasını görmedim iştah açma yönün de önerebileceğiniz bize şu iyi gel di diyebileceğiniz bir surup vs var mı?Doktora danisip denemek isterim.Aşiri canim sıkılıyor bu konuya 🤧😫