Happyymom27 2 yaş doğum günü sizce teferruatlı olmalımı 1. Yaş günü her iki tarafın ailesiyle ayrı ayrı kutlamıştım hazırlık yapıp ama şimdi daha sade bişey istiyorum belki iki tarafın büyükleriyle anneler babalar bi pasta kesme sadece?
MamaUygarVibes Happyymom27 bizim ilk doğum günümüzde bir mekanda oldu organizasyon ayarlamıştım bir de 60-70 kişi vardı ama ikinci doğum gününü evde sadece aile büyüklerimizle kutlayacağım.
Uraztos Happyymom27 hevesiniz nasılsa öyle yapın bence. Ben ilk doğum gününü kutlayamadım acil olarak taşınıyorduk, 2.doğum gününde de ayrı ayrı kutlarım aileler görüşmüyor ama nasıl kutlarım bilmiyorum düşünüyorum bende bekleyim fikir olsun
Nikita Happyymom27 ikisini de şatafatlı yaptım. Yapabiliyorken yapayım. Arkadaşlarıyla yalnız kutlamak isteyeceği zamana kadar devam. Bir de albüm yaptırıyorum her doğum gününü. Mis gibi hatıra.
Happyymom27 MamaUygarVibes bende evde yapmıştm ama süs falan baya hazırlıklı olmuştu 20 kişiydik ama şimdiki sade olabilir bncede ya
Happyymom27 Uraztos açıkcası çok abartmayı düşünmüyorum ilk yaş gününde yapmıştm herşeyi güzel olsun diye yine güzel bi kutlama olur ama sade kalabalık olmayan 💕 sizde öyle yapın bence sizin ailenizi bir akşam eşinizin ailesini bir akşam alın kutlayın iki defa iş çıkıyo pastasıydı falan ama daha rahat oluyo 🥹🥰
MamaUygarVibes Happyymom27 Ben fotoğraf çekmeyi, anı bırakmayı seviyorum o yüzden evi süslerim ama organizasyon tutmam kendim süslerim bu sefer bir de kisi sayısını daha az tutacağım :)
Happyymom27 Nikita tabiyki herkesin kendi tercihi 🥰 bende 1. Yaşında fotograf çekimi yaptırmıstım anı kalsın diye çok hoş oluyo 🫠
Happyymom27 MamaUygarVibes evet fotograf olayı çok tatlı oluyo güzel bi anı 🥹 kalabalık olmadığı sürece ve evde yapılınca istedigin gibi süslemede yapabilirsin rahat oluyo🫠