Merhabalar 8 ay 16 günlük oğlum var bi kaç gündür özellikle dünden beri çok huzursuz sürekli kucağımda odadan çıkmama izin vermiyor sanki etini koparırlarcasına ağlıyor baş parmağını ara sıra ısırıyor eline geçenleri ısırıyor ateşi çıkıyor ve bugün hafif ishali var bide uyumak istedigün boyu şuan sakin yarın doktora götürücem ama bilen vardır diye sormak istedim dişten mi acaba yoksa üşüttüğü için mi anlamadım 🙁🙁