Oykmmkrkn Kızlar sadece balgamlı öksürük mevcut ve oda arada sirada oluyor ve ateşimiz 37 sabit. Bu balgamlı öksürüğün hemen iyileşmesi için ne yapmalıyım başına gelen var mı?? Nezlemi grip mi anlamadım