Nasıl korunacağımi şaşırdım kızım 10 aylık şimdiye kadar geri çekilme ile korundum ama kesinlikle çocuk istemiyorum o yüzden kesin olsun istiyorum daha adet olmadım doğumdan sonra yani spiral taktıracaktim hemşire mi yanlış yaptı anlamadım rahmin delindi takılırken fenalaştim yatış verdiler olmadı prezervatif eşim Yok diyo hap kemik erimesi riski var kullanamıyorum implant çok yan etkisi var ve istemiyorum ne yapayım ya