busraayyuce66 Önerilerinizi bekliyorum :) sabah kalktığında bezi çok ıslanmış oluyor üstü başı hep ıslak oluyor 2 bez bağlıyorum kızımın poposu hassas sanırım sleepyden molfixe geçtim olmadı BİM’in bezini kullanıyorum iyi geldi ama çok ince olduğu için çok ıslanıyor ve sızdırma yaptı gece ama pişiğe çok iyi geldi ama sızdırdı üzdü açıkçası kullandığınız pişik yapmayan bez kullanıyorsanız yardımcı olursanız sevinirim güzel Anneler ❤️
bgunes busraayyuce66 goon kullanıyorum. Neredeyse tüm bezleri denedim. Hem fiyatı uygun hem de çok güzel bez
skubra busraayyuce66 ben ilk başlarda prima kullanıyordum sonra sleepi bio naturel premium önderdiler onu denedik onun fiyatı bir tık iyi diye ama bizde pişik yaptı tekrar primaya döndük ama elimde hala sleepi var onu da gündüz vakti kullanıyorum elden çıkarıyorum bu şekilde 😊benim önerim prima fiyatı yüksek ama çocuklarımız için değer sizde deneyim farkı görün
selinnncelik busraayyuce66 Molfix in tüm serilerini denedik hepsi çok iyi sarı olan pure&soft en güzeli
cokbilmismom busraayyuce66 molfix mavi paket aşırı kötü her sabah beline kadar ıslak uyaniyordu çocuk, gündüz bile sizdiriyor. Baby turco da gece sidiriyordu 6.aya kadar memnundum sonradan sızdırdı hep. Goon güzel tavsiye ederim. Suan ne sevdiğim sleppy ecologic kahverengi paket. Sleep yeşil paket olan da çok kötü
busraayyuce66 cokbilmismom bende molfix mavi paketini denemiştim bir zamanlar iyi geldi sonra pişik yaptı bimin bezine geçtik oda sızdırdı bir kaç gündür o sorun vardı dün baby turco aldım hemen pişik yaptı
kocatarafindanefret prima premium care kullanıyorum gece boyu hiç sızdırma yapmıyor, pişik vs de yapmadı öneririm
glz2 busraayyuce66 Goon sarı paketini kullanıyorum doğduğunda ilk molfix aldık geçmeyen pişik yaptı sonra goonla tanıştık memlekette mecbur kalınca sleepy almıştım o da mantar yaptı goondan başka bez kullanmam artık emiciliği çok güzel pişik vs hiç bir sorunumuz olmadı goon zaten primanın muadili
ayseliko Kampanyalarla goon cok cok uyguna geliyor nerdeyse sleepy ile ayni fiyat oluyor takip edin bende sleepy molfix vs bircok bez kullandim en buyuk sikinti sizinti yapiyordu ozellikle sabah uyandiginda ustune gecmis oluyordu goon kulot bez aldim gece onu takiyorum sifir sizinti tavsiye ederim
ruky Biz de prima,sleepy,molfix, goon hepsini denedik. Sleepy ertesi gün Pişik yaptı bir daha kullanmadım. Molfix fena değil. Ama goonu sevdik.(sarı paket) tavsiye ederiz.
gunay2007 busraayyuce66 bebem natural kullan uzun zamandır kullandım sızdırma yapmadı ama öyle çok dolu dolu işerse mesela sabahtan akşama kadar hiç degiştirmezsen zaten ister istemez her bez sızıntı yapar pişik için de çocuktan çocuğa değişir o prima mesela nerdeyse çoğu kişinin kullandığı bez bizde pişik yaptı bebem natural kullanıyorum bayandır çok memnunum
merveipkknn Gece prima aktif bebek kullaniyorum sizdirma yasamadim ama bez nosu kucuk olunca sizdirma olabiliyor ona dikkat edip bir buyugunu deneyebilirsiniz. Molfixtede sizdirma yasamadim geceleri onuda kullandigim oldu ama kucuk gelmeye baslayinca sizdirabiliyor
catsdfvert Bezle alakası olabilir ama bence pişik kreminin de etkisi büyük ecowell kullanmıyorsan mutlaka dene derim canım