seher178 Kızlar 9 ay önce doğum yaptım adet olmadım yoğun bi şekilde emziriyorum bir haftador kahverengi günde bir yada iki damla olacak şekilde lekelenmem oluyor adetmi olacağım başka bir belirti yok başına gelenler yazabilirmi
bittercikolata__ seher178 bende 3 buçuk ay önce doğum yaptım ilk kızımda benimde uzun süre gelmedi ama bundan geçen gün oldum hatta Ramazan’da da lekelenmem oldu sizinki gibi 1 ay sonra da normal adet oldum
omerfurkan seher178 Ayında oldum bende.4. ara ara lekelenme olarak başladı önce 2 gün öyle sürdü 5. Ayında tam başladı.bitince de 2 gün sonra 2 gün lekelenme oldu. Şimdi 2. Adeti de oldum bir hafta geçti zamanından bilmiyorum 3. De ne olur tam gün olarak düzenli değil ama emzirdiğimiz için normal;)
aslhnkrts seher178 10,5 ay Sonra oldum ben direk normal adet kanaması gibi geldi ben bir ay öncede smear vermiştim ondan sonra kahverengi akıntı olunca adet oldum sanmıştım değilmiş
bittercikolata__ seher178 bende emziriyorum ilk kizimida emzirdim ama bunda erken oldum değişiyor ya bence
seher178 aslhnkrts Bende bir haftadır kahverengi akıntı oluyo oğluma hamileyken de olmuştu korkuyorum o yuzden
1zeynosileannis seher178 ben doğumdan sonra 41. Gün normal adet oldum bir dahaki dediğiniz gibi kahverengi lekelenme gibi oldu 3. yü olmadım geçti günüde. Doğumdan sonra çok normal birde yoğun emziriyorsunuz düzene girmesi zaman alabilir