Kızlar doktor kontrolünden sonra tadımlara bugün başlamış bulunuyoruz 🥳 bu ayı tadımla kapatıp 6.ayda artık tam anlamıyla tariflere başlarım gibi. Bu yulaf unu, pirinç unu, tarhana vs o tarz organik bir alisveris yapmak istiyorum. En çok kullanılan seyler nelerdir tariflerde neleri almaliyim?
Bir de keçiboynuzu pekmezi cogunlukla kullaniyorlar. Bazi doktorlar da keciboynuzu pekmezinin ergenlige erken girdirdigini iddaa ettigi videolarina denk gelmistim siz kullaniyor musunuz veya bilginiz var mi. Kendinizden pay biçerek gerekli/gereksiz seyleri belirtirseniz önerilerinize açığım. Sepet olusturmamda yardimci olursaniz çook sevinirim 🛒😍