Kızlar helpp. Bende yıllardır kolesterol var hamileliğim zor gecmisti bu yüzden çünkü riskliydi ve erken doğum riskine de neden oluyormuş. Neyse sağ Salim bir şekilde doğum yaptm bebeğim sağlıklı çok şükür şuan emziriyorm. Kolesterolum de yüksek bayağı. Doktora emzirmeyi kesmemi ve ilaca başlamamı söyledi ama ben bebeğime sadece anne sütü veriyorum. Daha çok küçük 4 aylık. Ne yapmam lazım fikir verir misiniz? Mamaya da alıştırmak istemiyorum