Kızlar 1.5 yaşında oğlum var maalesef göğüs küçültme ameliyatı oluyorum lütfen yargilamayin gerçekten artık kambur olmuş ve boynumda iki fıtığım var olmak zorundayım yoksa fıtığım patlasa daha feci kızlar oğlum 4 gün ablamda kalacak geceleri sadece süt içiyor emzirme yok zaten hiç emziremedim aklım oğlumda ne inşallah durur