Arkadaşlar 4 ay 22 günlük kızım var yaklaşık bi aydır salyası akıyor son zamanlar biraz daha arttı. Fular mama önlüğü almak istiyorum ama çift kat penye satılıyor genelde her yerde ? Müslin daha hoşuma gidiyor . Müslin 2-4-8 hangi kat almak daha mantıklı ve müslin kullanışlımı acaba ? Yardım ederim misiniz