miniklerimicin boğazınıız tutamam sebebiniz sizin idarenizden kaynaklı değil bu arada, hormonlarınız alt üst olduğundan kaynaklı. Fazla kilo demek fazla insülin demek, kortizol yüksek olabilir, düşük leptin demek. İlk tavsiyem endokrinoloji doktorunda gidin, büyük ihtimal insülin direnciniz var. Onu tedavi etmeniz lazım. O tedavi olduktan sonra ve eksik vitamin mineralleri tamamladıktan sonra çok rahat kilo verirsiniz.