elifozkan Okumayı sevdiğim bir konu olduğu için soruyorum. Amacım kıyas yapmak değil cünkü bebeğimin kilosundan memnunum dediğim gibi bu konuyu konusmayı seviyorum hadi başlayalım 🤪
zeynepesilaa Kızım 3 buçuk kg doğdu. Anne sütü alıyor. 4 aylıkken 7buçuk kg 68 cm di . Şuan 4 ay 22 günlük kaç kg oldu baktıramadım maalesef ☺️ ama zayıfladı gibi geliyor sanırım boyu uzadı