-sevimlipolyanna- Gereksiz ilaç kullanımına karşıyım,bazı doktorlar burnu aksa antibiyotik yazıyor onlara karşıyım özellikle. Enfeksiyonel birşey varsa tabi ki antibiyotik kullanmak zorunda yoksa daha başka büyük şeyler yaşanabilir. Veya çocuk a dedi ağrı kesici b dedi ağrı kesici bunlara da karşıyım acı da tecrübe ettik maalesef zamanında. Gerekli olduğu takdirde kullanılmalı hepsi. Şuan çocuğunuzun kulağında enfeksiyon var muhtemelen,bizde grip sonrası aynı şeyi yaşadık ve antibiyotik kullandık. Antibiyotikle birlikte hemen yaşına uygun probiyotikte başladım ben,bağırsakları toparlasın diye. Sizde ihmal etmeyin bu konuyu. Antibiyotik zararlı bakterilerle birlikte yararlı olanları da öldürüyor çünkü,en azından yararlı olanlar tekrar bu şekilde yerine koyulmaya çalışılmalı. Geçmiş olsun yavrunuza.