Yani zor durumda kalmadıkça zaten ne doktor veriyor ne biz kullanıyoruz. Ama bu aşı, ilaç, antibiyotik karşıtlarına sormak istiyorum gerçekten hiç mi korkmuyorsunuz onları kullanmayarak daha kötü şeylere sebep olmaktan? Yani benim ödüm kopuyor çocuğumun canının yandığını gördükçe