1prensessannesi Manuel zor diyenlere takılma. Manuel ve otomatik olarak kıyaslandığında evet manuel zor ve hamallık bencede fakat otomatik geçmişi olmayan biri için no problem yani. Bu yüzden hiç bir şey bilmiyo olmanız çok iyi. 2.5 yaş bebegimle tekte geçtim. Eğitmen de çok önemli bence. Kendinizi rahat hissettiren biri olmalı. Başarılar dilerim