MamaUygarVibes lceLady Hatay’da depremi yaşamış biri olarak dünden beri aşırı kaygılıyım umarım daha büyük bir deprem yaşanmaz. Çok geçmiş olsun 🙏🏻
Ebrupinarrr lceLady Evet sürekli sallanmaya başladık yine Gündüz bir şey yoktu gece yine başladı🤦 Şizofrene bağladım sallanmasa da sallanıyoruz sanıyorum Avizeye bakmaktan kör olacağım
Papatya-eylul88 lceLady bende silivrideyim surekli sallaniyoruz hissetmemek mumkun degil.ama korkmayin bu artçılardan diyorlar
lceLady iki_prens_annesi_ Bahçelievler Avize sarkit oldugu iciin hemen belli oluyor Yani belli etmese de kendini avize gösteriyor
adileaksoy47 MamaUygarVibes ay içim ürperdi bende hatay depremi yaşadım Gaziantepte oturuyordum inan ki ben bile şuan gece rahat uyuyamıyorum rabbim birdaha göstermesin inşallah
iki_prens_annesi_ lceLady ya ciddi misiniz iyice panik oldum şuanda ya büyük bi çanta hazırlayıp kapının dibine koyayım hemen
1kub1ra lceLady Bahçelievler’in neresi canım bende orda oturuyorum şuan başka yere kaçtım ama eşim orda kaldı çalıştığı için nasıl durumlar
lceLady iki_prens_annesi_ Maalesef evet bizde koyduk Cadir sisme yatak ve bi kiyafet icin çanta ve salonda cocuklarla bir yatiyoruz bı sure daha
iki_prens_annesi_ lceLady kraker su felanda koymayı düşünüyorum tek düşüncem hepimiz gibi bu soğuklarda çocuklarla napariz kızlar hepimiz dua edelim rabbim toprağa sakinlik ver bizlere yardımcı ol çocuklarımızı sevdiklerimizi koru
lceLady Papatya-eylul88 @MamaUygarVibes İnşaallah 99 depreminden beri Şener üşümezsoy takip eder dinlerim.. yanildigini da gormedim hic. Umarim bundan sonrasi da dedigi gibidir..
lceLady iki_prens_annesi_ Kesinlikle öyle Benimde 3 cocugum var Salonda kolonlarin kenarina bi yasam ucgeni olusturduk Cocuklarin boynunda düdük 🫣
Papatya-eylul88 lceLady evet insallah oyeldor ama resmen 2 ye ayrildilar digeride tam aksini soyluyor allahom korusun
NariNariKiminYari lceLady biz beykozdayız hiç hissedilmedi. Evde de hiç avize yok full spot olduğu için anlamıyoruz da
NariNariKiminYari Elfgrn ay hiç aklımıza gelmedi sobanın borusuna bağlayabiliriz çok teşekkür ederim 🩷
mutluaanne lceLady maalesef şiddetli deprem sonrası normal bu sarsıntılar hiç bir şey olmaz inşallah gönlünüzü ferah tutun ❤️