Kızlar merhaba.bebegim şuan 5 aylik 2. Ayından sonra meme reddi vardı belki de sütüm azdı bilmiyorum çünkü kafam çok karıştı artık yanımda kimse yoktu memeyi siktiriyodum sut akıyordu var saniyodum 4 aylıkken memlekete gittik son ay zaten sadece 270 gr almıştı bu çocuk ac mama ver dediler verdim kilo almaya başladı sut alerjisi çıktı o arada özel mamaya basladik memlekette çok az meme verdim mamaya alıştı zaten mememe de yanaşmıyordu derken iyice azaldı. Mesela biraz önce sagdım bir mememden 30 cc kadar çıktı. Dr dedi ki artık sütun artmaz bu çocuk memeyi bırakır. Ama ben emsin istiyorum sizce sütümü artırmanın bi yolu var mi?