Nursel45 sizi korkutmak istemem ama bi yakınımın bebeği tosun gibiydi. gelişimi önde dite hep övünürdü. 1 yaşına kadar herşey normal görünüyodu, tepkileri algısı. 1 yaşından sonra ismine sesleniyoduk bakmıyodu, tutma becerisini yitirdi, o kadar zayıfladı ki. bu süreçte doktorlar tanı koymakta zorlandı.farklı testlere girdi en son, tedavisi olmayan hastalık teşhisi kondu.
ömür boyu rehabilitasyon. yürümesini yemesini kaybetmemesi için.
iniaAllah öyle değildir