as61 Merhaba öncelikle Rabbim herkesin evladına sağlık sıhhat hayırlı ömür versin benim kızım 4 aylık asla uyanıkken emmiyo kucagına aldığım anda o kadar çok aglıyo kiama uyurken cok güzel emiyor acaba benim gibi bu süreci yaşayıp bir cözümü bulan varmı
Dygktk as61 Bizde 4 ay 15 günlüğüz aynı sorun bizde de var uyanıkken asla emmiyo sadece geceleri emiyor gündüz de sırf emsin diye uykusunda alıp emziriyorum. Doktorumuz 4. Ay atağında meme reddi olur sakın pes etme geçici bir durum dedi. Bakalım ne zaman geçicek sabır isteyen bir durum gerçekten.
Linaaa as61 bnm kizimda oyleydi sersemken emiyordu.doktoru fazla zorlama dedi sersemken emzir dedi oyle yaptim bnde zorlamadm smdi duzene grdi tekrar
Eslin_26 as61 gündüz emzik veriyorsanız mutlaka kesin vermeyi.Gece sütünüz dinlendiği iz için artıyor ve bebek için bu bir avantaj çünkü fazla yorulmadan çekiyor sütü .Bu durumda gündüz sütünüzü arttirmaniz gerekli en önemlisi gündüz biraz uyuyarak sütünüzü arttırabilirsiniz pes etmeyin sabırlı olun herşey yoluna girecektir 😊
sonsuz17 as61 evden çıkmadım doğduğundan beri anneme bile gitmedim uyumadan emmiyor bu sefer beşiği olmazsa yatmiyo
Aryalavinn as61 sakın pes etmeyin benim kızım şuan beş aylık 3.ayın sonu 4.ayın başlarında kendini çok fazla geri çekiyordu bende ayağa kalkıp emziriyordum geziniyordum evin içinde daha fazla taşıyacak kol gücüm kalmamıştı ama o şekilde sonuç aldım şimdi her verdiğim de kendi açıyor ağzını hemen tutuyor bu bir süreç geçicek Allahım sabır versin tüm annelere 🙏
Taze_1anne Aryalavinn su an 3ay 10günlügüz belirli bi süre oturup emsirebiliorum ama sonra bende ayakta emziriorum emzirmek zorunda kalıorum sizdede başta böylemi olmustuhatta bi elimle gçgsümğ bi elimle kızımı destekliyorum yoksa emmior artık kolum taşıyamıyor gören böyle emzirme alısır bak diorlar napayım emsinde nasıl emers3 emsin diorum
Aryalavinn Taze_1anne aynen öyleydi taşımak da zorlanıyordum sonra yavaşça oturuyordum şarkılar söylüyordum ki meme de kalsın şuan öyle bir durum yok kendi neredeyse saldıracak pes etmeyin gerçekten düzeliyor👍👍🥰
Taze_1anne Aryalavinn insallh düzelir bazen zikir çekiyorum bazen cıngırak sallıorum her zaman işe yaramasada bazen hallediyorum insallah düzelir
Mervan3312 Aryalavinn ya benimki ayaktada cok siddetli emmiyo duruyo emiyo duruyor emiyo sizinde oylemydi bide bzm.cisli.bez sayimiz azaldi baya o surecte sizin nasildi
Aryalavinn Mervan3312 Evet aynen öyleydi zaten maksimum 7-8 dk emer o zaman da 3-4 dk emer bırakırdı saat başı emzirdim günde 4 5 defa değiştirirdim bazen bezin doluluk oranı çok oluyordu bazen de daha azdı olabilir eğerki çok ağlamıyorsa o kadar doyuyor olabilir endişe etmeyin 🥰🥰
mltmylmzalms 19 gün meme reddi yaşadık pilates topunda zıplayarak emzirdim geçiyor atak dönemleri oluyor merak etmeyin
Mervan3312 Aryalavinn tesekkur edeerm ama ben hic dolu bez almyorm ayakta emzirmeme ragmen bazen agznfa tutyo cikartyor cok degsik bi cocuk yaa ve aglamyor ve cok uyuyo gece kalkmiyo yatiyo bi 12 saatr yakin nerdeyse uyanyo acliktan ama memeye koyuyorm icmiyor oyle.yatyo bi dha bi bebek.naisl.10 12 saat yatar
Aryalavinn Mervan3312 Allahım ben de dua ediyorum benim ki o kadar uyusun 😂😂 tabiki orası işin şakası insanın içi içini yer aç yemedi birşey diye ama ilginç gerçekten öyle yapmaması lazım hiç mama vermeyi ya da süt sağıp vermeyi denediniz mi? Doktoruna bir danışın içiniz rahat etsin ya da kilo alımın da bir problem yoksa üzmeyin kendinizi sadece sabır inşallah düzelecek 🙏🙏
Mervan3312 Aryalavinn denedim biberom tutmuyo mamayi kabl etmiyo sutude kasikla veryorm 10 15 kasik iciyo snrasini tukuruyo gbi yapiyo hepsi disari anlamdm ki inanin coktum artk
Zeynep1625 Kızlar bnmde kızım emiyo ama çok kilo almıyo. Hemşire mama ver dedi. Biberonla çekmiyo mamayı. Şırınga kaşık dendm feryt figan ağlyo. Nasıl vericm kafayı yicem günde 2 kere 60-60cc olrk ver diyo ben 80cc zorla içiyorm oda yarısını tüküryo