meriust yok lekelenme değildi normal pedi dolduruyordu kahve siyah gibi koyu, son günleri günlük pede geçmiştim sonra 4 gün kadar bir şey olmadı sonra yine başladı bu sefer ilkinden daha hafif ama yine günlük ped için fazlaydı normal ped taktım, sonlarında biter gibi oldu günlük ped taktım sonra birden aniden fazla geldi. Yani bi geldi bi durdu bi birden boşaldı lohusa kanaması gibi ne zaman ne kadar gelecek anlaşılmadı. Sonra sanırım 10 gün oldu bu sefer gelen giden yok yani bi bitti, bir gün sonra geldi, o devam etmedi 10 gün kadar oldu ama ben hapı değiştirdim bi 3 4 gündür cerazetteye geçtim ona geçince o da bir tur bozar biraz daha sıkıntı yaşarım diye düşünüyordum ama yaşamicam gibi duruyor inşallah
Tam tarihleri yazayım benim de bittikten 16 gün sonra yeniden başlamış kanama şeklinde, 13 gün sürmüş, 4 gün boş, başlamış bi 11 gün daha sürmüş, 1 gün boş, 1 gün az, 9 gündür temiz