Oğlumu bugün sünnet ettirdik 2,5 aylık daha anestol ve bir antibiyotik krem verdi doktor karton bardak koyuyorum beze sürtünmemesi için ama çiş yaptıkça çok ağlıyor yavrum ne zaman rahatlar? Tecrübeli anneler neler yaptınız bu süreçte ne zaman tamamen iyileşti?