Kızlar merhaba kızım 2 ay 15 günlük ilk ay 950gr aldı bu ay sadece 200 Gr almış sağlık ocağındaki hemsiremiz bu aya bu kilo normal hemen mamaya baslama emen çocuk ne güzel emzir bol bol henüz mama vermelil bir durumu yok dedi ama ben az kilo alımını kafaya taktım çok sürekli emziriyorum ve her emzirmeden sonra kusuyor bazen çok bazen az günde 1-2 kez kakada yapıyor bezleri hep ıslak emince keyfide iyi gülücükler atıyor sütümü sağıp biberonlada besliyorum mesela ama bu çocuk neden az kilo almış anlamadım doktor randevumuz haftaya bakalım o ne dicek ama neden az kilo almis mesela boyu uzamış 3cm birden sizce kilo almama sebebi ne olabilir? Valla kafayı yicem 😔 doğum kilosu 3 şuan 4.200