atosum ben geçen yıl Trendyoldan almak zorunda kalmıştım… bir adrese sipariş etmiştim… sorunsuz olarak gelmişti neyse ki ama sürekli kontrol etmiştim, nerde? Ne zaman geliyor? Teslim edildi mi diye
Yani baya para veriliyor çünkü…
Birkaç ay sonra o altınları bozdurmuştum, kuyumcular çok komisyon kesiyorlar malesef