aaryamom 3 aylik bebeginiz kac kilo bugun 3. Ay kontrolu vardi bebegim kız 6200 gram , bana bi tık az gibi geliyor 3560 gram dogdu. Meme + mama ile besleniyoruz ama cogunluk oldak mama , sütüm onceki kadar cok degil
disikurt42 aaryamom benm kız da 3aylik sadece anne sütü ile besleniyor 5.500 kilosu normal dedi doktor seninki mamadan dolayı biraz kilosu üste
ibis aaryamom bizde 38+3 de doğduk 2980 doğduk şuanda 3 ay 5 günlük 7 kilo. Bebekten bebeğe fark edecektir tabiki bu durum. Bence sizin kilonuzda gayet normal ☺️
pelonuz Benmde erkek bebek 3 13 günlük 3000 doğdu bugün tartldi 5800 sadece anne sütü içiyor ama dogdugundan beri sürekli meme reddi var kavga dövüş doyurmaya calsyorum kafayı yemek üzereyim
Deryamm pelonuz bizde de var mene reddi malesef. 4 ay 5 günlük olduk devam reddetmeye uykuda emiyor sadece
dildare25 pelonuz 3-5 ay arasında meme reddi oluyor genellikle. Beslenmesini aynı ortamda yaparsanız dikkatini emmeye verir. Çevreyi yavaş yavaş incelemeye başladıkları için o da etkiliyor. Bir de denemedim ama yapanlar var. Pilates topu üzerinde hafif yaylanarak emzirmenin iyi geldiğini söylüyorlar. Birde meme reddi çok artarsa duşta ten tene temas çok iyi geliyor. İlk çocuğumda o şekilde memeye geri döndürmüştüm. Bu evrede biberon ve emzikte ne yazık ki meme reddine sebep oluyor.
pelonuz Deryamm probiyotik baslicam gazlı.bi bebek aynı zamanda içmeyince biberonlada icmiyor içse sagip sagip vericm valla yetti canıma hem psikolojik hem fiziken çok.yoruluyorum
aaryamom disikurt42 aynen oyle mamadan dolayi biraz fazla sanirim kilosu normal o zaman bu aylarda bu kilo araliginda olmalari
Deryamm pelonuz benim de sadece uykuda emiyor ve kilo alımı cok azaldı 3.ay 800 gr 4. Ay 450 gr aldı. Biberon da kabul etmiyor kasık biberonla vermeye calısıyorum hep dökülüyor.
dildare25 aaryamom Kilosu gayet iyi. Persentil hesaplama var ilk adımlarım sayfasında oradan ayrıntılı takip yapabilirsiniz. Gününe ve beslenme şekline göre değerlendirme yapıyor.
bahartoybiyik 3 ay 16 gunluguz Ay kontrolunde 7200dü suan 7400 heralde bu ay rota asisi sonrasi ishal yasadik 3 gun ve meme reddi basladi 😔 uykuda emiyor sadece
pelonuz dildare25 yoğum bakım sürecimiz.oldu 10 gün orda biberon ve emzige alışmış ama doğduğunda da 2 gün yanmdaydi o zmn emmiyordu doğuştan böyle sanırım