15 yaşında olmak isterdim. Sağlık Meslek lisesi yerine Ticaret lisesine gitmeyi tercih etmiştim.
Sırf yatılı kalacağım diye gitmek istememiştim. Halbuki gitmiş olsam belki de hemşire filan olurdum. Bir mesleğim olurdu,pişmanım…😏
Siz hangi yaşta olamayı isterdiniz ?