fahriyeasya İyi akşamlar hanımlar sezeryen ile doğum yapalı 35 gün oldu kanamam bitti gibi bişeydi son 3 gündür yoğun bir kanama ve kanamanın rengi siyaha yakın dikişlerimin orada da sızı var başınıza böyle bişey geldi mi yada bilgisi olan var mı ?