1demettt Var mıdır bunu aşmanın yolu arkadaşlar en küçük sese irkiliyor kendini atıyor evde hiçbir şey yapamıyorum 😣
beequeen 1demettt benimki de böyle ben de burda bekliim. Yatakta dönerken kemiklerimin çıtlamasına uyanıyor. Yenidoğanken kaynanam uyurken korkuttu bir kaç kere çocuğumu ondan mı oldu acaba diyorum
cakebabe 1demettt kızım 8.5 aylık yatakta dönmeye korkuyorum put gibi yatmaktan her yerim ağrıyor tek çocuk sese alışmıyor bence benim de uykum hafiftir mesela tık sesine uyanırım
esay22 1demettt oğlum 11 aylik her seste uyur maşallah diyelim ☺️ öyle alistirdim bebeği nasil aliştirirsaniz öyle büyürler öyle alişirlar 8 aylık olana kadar da kundakladım
16momm 1demettt öyle alıştırma falan da hikaye ben ilk zamanlar hep seste uyusun kalabalıkta uyusun diye uğraştım asla uyumadı alışma falan da olmuyor yapı bu kimi davul çalsan uyanmaz ben yanımda gelip biri baksa yüzüme uyanırm 😆😆 sese bile gerek yok
cudana esay22 tehlikeli bir şey olmuş ama 4. aydan sonra dönmeye başlıyorlar kundak tehlikeli. Elleriyle kendilerini uykuya döndürüyorlar vs engeller kundak bunu. Ben oda ayırmayı tavsiye ederim bebeğim artık çok daha rahat uyuyor. 6,5 aylıkken ayırdık.
aleyyyyyyy esay22 benim oğlum kundaktan 3 aylık bile olmadan çıkmıştı ama kızım 6 aylık olucak hala kundaksız uyumuyor öyle kesintisiz de uyuduğu söylenemez ama geç kaldım diye korkuyırdum kundağı bırakmak için 😂 siz nasıl alıştırdınız kundaksız uyutmaya
esay22 cudana 3 cocuğumu da öyle büyütüm ve inanin hiç zorluk çekmedim oğlum 9 ayliken kundaklamasam uyumaz di aliştiği için gece hep uyanirdi kundakladiğim zaman asla uyanmazdi zor ayirdim kundaktan şuan 11 ay 9 günlük kucağimda sabaha kadar mışıl mışıl uyur
cudana esay22 e bunların hepsi zorluk değil mi kucağınız dışı uyumaması kundaksız uyuyamaması filan :/ bağımsız uyumayı öğrenmesi lazımdı
GezginPaNDa 1demettt Maalesef ben de öyle bir karakterim, oğlum da öyle bir karakter. en ufak bir seste İkimiz de cin gibi oluruz. Keşke bana cekmeseysi uykusu
esay22 aleyyyyyyy ben 8 aylik olana kadar kunlakladım artik buyuduğu için istemedi 1 gun 2 gün biraz zorlandim huysuzlaşti gece kaç defa uyandi derken kundaksiz uyumaya başladı
poyrazmirza Benim bebeğimde öyle 6 aylık kundaklıyorum bazen irkilmesin diye korkuyor ses çıkınca çünkü. Bizde sese alıştırmak istedik ama mümkün değil uyumuyordu yinede tv sesi hep açıktı uyutmaya çalışırken yanında konuşuyorlardı. Ona rağmen uyuduktan sonra ses olunca korkarak uyanıyordu. Bizde 25 günlükken bir tartışma yüzünden yanında bağırdıl ama çok yüksek seslerle o günden sonra oğlumun korku aldığına inanıyorum severken bile hafif sesimizi yükseltelim bağırarak ağlıyor. Bi çocuk sevmek için yüksek sesle konuşsun hemen ağlıyor. Nasıl çözecem bu durumu bilmiyorum. Herkese sessiz konuşun olun benim çocuğum korkuyorda diyemiyorum.
Mce 1demettt 2 yaşında ve biz de hep başından beri öyleyiz. En ufak sese uyanir.Alistirma meselesine de inanmıyorum TV açık da uyuttum ninniyle de ama faydası olmuyor