Merhabalar arkadaşlar bebeğim 7 aylık sadece mama içiyor aylık 3.000 tlyi sadece mama masrafımız geçiyor. Kötü bir haber aldık durumumuz zaten iyi değildi tüm kıyafetlerimi satışa koymuştum ancak satılan olmadı. Belediye hariç yardım alabileceğimiz bir kurum var mı. Mama bez kıyafet ihtiyacımız var