Reflü yatağıyla birlikte yatağıma koymuştım uyuyordu ama uca koymamıştım güm diye bir ses duydum sonra ağlama sesi dizlerimin bağı çözüldü odaya nasıl koştum bilmiyorum ama kendini yan çevirmesi dönmesi gerekir o hale gelmesi için nasıl oldu anlamadım sadece kaşı şişti biraz kendi beşiğide yandaydı onun ayağı ahşap oraya vurdu sanırım o anı unutamıyorumok kötüyüm hâlâ toparlanamadım çok çokk kötüyüm vicdanım kalbim aklım of ve şuan uykusunda irkiliyor kalıcı olurmu baya başında dua falan açtım ama of kendime gelemiyorum sürekli ağlıyorum o iyi ama keyfi yerindeydi