bebeğim 6 ay 28 günlük maalesef emmediği için mama kullanıyoruz. 5.5 aylıkken ek gıdaya başladık şimdi bazen günde bir öğün bazen iki öğün veriyorum.Kimi zaman seviyor bitiriyor kimi zaman bir iki kaşık alıp bırakıyor. Uyku mamaları hazırlıyorum onları seviyor bazen onları kahvaltıda yapıyorum. Tarhana filan vermeye çalışıyorum et suyu ile ama mama hala önceliğimiz. Kilo alımı iyiyse hiç tedirgin olmayın. Bu arada çok yakınlarmış ay olarak :)