gulkeskinn oğlum tam 2 aylıktı grip oldu ilaç falan kullanmadık çok küçük oldugu için. Burnunu açık tuttum, mamasını iyi verdim aynı zamanda emziriyordum da her fırsattada emzirdim. O şekilde atlattı. Büyük bir enfeksiyon olmadıgı sürece yatırmazlar tabiki hastane ortamı daha tehlikeli