Poyrazbayb yazdığınızı okuyunca hemen yazmak istedim😊 bende şu an aynı durumdayım kadın doğuma kontrole gittim adet kanamalarım çok uzun sürüyor spiralden dolayı diye. Doktor iyi ki gelmişsin spiralin kaymış dedi ben şok😳bu süreçte spiral kaldığı için gebelik riski olabilir adetini bekleyelim dedi ve 6 gün gecikti hala adet olamadım. 2 gün önce de test yaptım acaba hamile miyim diye negatif çıktı. O kadar çok stres yaptım ki hala adet olmadım acaba test mi bozuktu negatif çıktı acaba hamile miyim diye düşünüyorum hep☹️ hamilelik düşünemiyorum 2 yaşında bebeğim var insallah bende biran önce adet olurum