Kızlar 3 aylık bebeğim var emmeyi bıraktı hipp kullanıyoruz normalde çok iyi gaza iyi geldi çok şükür ama bir haftadır kabız gibi bir gün yapmasa zorluyo çok aglıyo yapınca da katı bir şekilde yapıyor ne yaptınız ne öneririrsiniz mamaya zeytinyağı koyuyorum biraz sulandı kakası ama hala yaparken zorlanıyo