Doğdu doğalı çok gazlı bir bebeğim var kusma sorunumuzda var alerji düşünüldü test yapıldı negatif çoktı. Kilo alımı yavaşladı 5 Aylık tadımlara başladık geceleri gaz sancısından uyanıyor masaj geri döndürme derken gece yarılarını buluyor geri uyuması napsam bilmedim ara mı versem ek gıdaya ya da alışana kadar devam mı etsem doktora sormak için tekrar götüreceğim ama aynı durumu yaşayan vardır belki sormak istedim