mirayakdagt o sarılıklar sürülen kremlerdende kaynaklanıyor sarılık normal. Sık sık yıkayın dedi doktor. Ve mümkün olduğunca deriye geri çekme yapın dedi. Deri kısmı geride kalıp uç kısımın görünür olması gerekiyor, öncesinde tam ayırt edememiştim ama bugun yapılan işlemden sonra farkı bu şekilde anladım. Bizim uç kısmı deri resmen tekrar kapatmış gibiydi