tugcenil Yaptığınız muhallebiye formül mama koyan varmı acaba benim gibii 🤷🏼♀️ Mama içmiyor gece nurtica içiyo en fazla 60 flan o kadar... Bi zararı olur mu acaba yapan varmı ya 🙊
Gonul_celen tugcenil bu ztn önerilen birşey ama pişirmeden mesela koyu kıvamlı hazırlayıp anne sütü ya da formül mama ile kuvamını açabilirsiniz
Hamide16 tugcenil ben önce muhallebiyi koyu pişiriyorum sonra mamayı suyla karıştırıyorum muhallebiyi de mamayla karıştırıyorum
1100210182 tugcenil ben koymuyordum dr kesinlikle koy dedi 3 kaşık her muhallebisine şimdi muhallebiyi pişiriyorum hafif ılık olunca 3 kaşık atıp karıştırıp veriyorum
Mlkemrecre Seyma06 bende kabız olmasın diye zeytinyağı atıyorum doğrumu yapıyorm bilmiyorum 🤦 iki gün önce kaşık mama verdim kabız oldu bugün daha sulu ve zeytinyağı attım
tugcenil Seyma06 direkt toz olarak dimi çözünüyodur yani içinde diye düşünüyorum ama bilemedm 🤷🏼♀️ Keçiboynuzu özü koyuyorum genelde ben
bebek-kaya Hamide16 muhallebiyi nasıl yapıyorsunuz ben de yapıcam ama bilmiyorum yardımcı olur musunuz
Seyma06 Mlkemrecre canım kabız olduğu zaman normal yaptığın sulu formül mamaya bile atılacabileceğini söylüyor doktorlar
Hamide16 bebek-kaya pirinç unu irmik ve suyla yapıyorum birer tatlı kaşığı un ve irmikten koy bi çay bardağı da su koy istediğin kıvama göre su eklersin ben formül mama eklediğim için koyu yapıyorum
edacicek Kızlar benim bebeğimde mama yemiyor 5 aylık napsam mama yediremiyorum ek gıdaya başladık ama bu mama olayını nasıl çözeriz çok sıkıntı yapıyorum gerçekten muhallebi aldırıyor mu kilo
tugcenil edacicek bizimkide ek gıdaya 4. aydan snra başladıktan sonra içmemeye başladı sonra nutrica infatrini ye başladık az kilosu diye onuda içmiyo anca muhallebiye yemeklerine falan katıyorm bende off çok zor yaa 😥
tugcenil edacicek bizimkide ek gıdaya 4. aydan snra başladıktan sonra içmemeye başladı sonra nutrica infatrini ye başladık az kilosu diye onuda içmiyo anca muhallebiye yemeklerine falan katıyorm bende off çok zor yaa 😥 Seyma06
tugcenil Seyma06 ayy teşekkür ederim için rahatladı şuan 🙊 yoksa yemeklerle ne kadar alcak besin her gün kıymalı etli yapıyorm gerçi ama az yiyo şuan dişleri çıkıyo 🤦🏽♀️