Kızlar 20 gün önce kürtaj oldum. Dör beş gün önce kasıklarımda hafif ağrı başladı iki gündür çok ağrıyor yürürken özellikle çok fazla. İdrar kan tahlili verdim temiz. İki farklı doktorda göründüm ilk doktor 4 cm, ikinci doktor 3 cm kist oluşmuş dedi. İlaç falan yazdı geçer dedi korkulacak bir şey yok dedi üşütmüşsün ondandır dedi. Başına böyle bir şey gelen var mı daha önce