tuqceee1 e bebek in klasik beyazını kullanıyordum ikea nın kine benzeyen gayet memnundum yazlık icin de bir tane daha almam gerekti onu oraya götürdüm şimdi Elele 4 in 1 aldım o da çok tatlı gayet güzel, özellikle renkleri harika, ben mama sandalyesini çok hantal sevmiyorum, çünkü evin içinde bebeğim içindeyken bile her odaya taşımam gerekiyor o yüzden sade klasik modeller bence en kullanışlı olanları