zeynepplt Kızlar bebeğim 5aylık oldu normal doğum yapmıştım ve acısını unuttum gerçekten şaka gibi 😂😂 Yani sadece çok kötü bi şey olduğu aklımda 😂 çok acı verici biliyorum ama bişeye benzetemem gitti resmen insan gerçekten unutuyormuş ya siz nasılsınız 🙈
lucifermorningstar zeynepplt Kızım 16 aylık sezaryen doğurdum. Sezaryen ağrım hiç olmadı ama o doğumdan sonra karnıma bastırdıkları acıyı asla unutmadım unutamam 😀
zezey19 zeynepplt ben de sezaryan acısını unuttum ama zor bi acı onu biliyorum zaten beyin dogum acısını kaydetmezmiş eğer kaydetseydi tekrar doğurmazdık muhtemelen 😅
Umay-gmz zeynepplt kızım18 aylık, normal doğum yaptım hiç anestezi filanda almadım ve gerçekten unuttum , nasıl geçti ne yaptım nasıl yaptım nasıl oldu bilmiyorum ,
zeynepplt lucifermorningstar Offf neydi ya evet 2.bi doğum gibi hala dikiş ağrınız var mı sezeryanda da böyle bi durum kalıyor diyolar
1kuzuannesi lucifermorningstar ay benim 5 aylık kızım. Acil sezeryan olmuştum. Ah o sezeryan ağrılarım ilk ayağa kalktığımdaki nefes alamayışım yürüyememek ve ameliyat sonrası o karına bastırdığındaki ağlamam… unutamıyorum o acıyı belki yine doğuracağım o ameliyat ağrısı değil de o karına bastırmaları… uff
kuzeyyy07 lucifermorningstar bende unutamam heralde onu. Birde hiçkimseden duymamıştım böyle bişey yapıldığıyla ilgili. Anlamadım bile odaya gelmeleriyle karnıma basmaları bir oldu
lucifermorningstar zeynepplt Sezaryene dair hiç bir ağrım yok hiç olmadı da diyebilirim ilk ayağa kalktığım anı çok abartmışlardı mesela hiç öyle abartılacak bişey yokmuş ki acı eşiğim düşüktür ama o karna bastırma o travma oldu bende 😀
lucifermorningstar 1kuzuannesi Gerçekten o karna bastırma yerine başka bişey yapsalar tıp o kadar ilerlemedi mi ya
lucifermorningstar kuzeyyy07 Ben duymuştum ve tek düşündüğüm şey oydu ne zaman gelip yapacaklar diye 😀 bide doktorum at gibiydi valla hüllümallah bi bastırdı böyle bişey yok 😀
1kuzuannesi lucifermorningstar içerde kalan kanı atıyorlarmış bir de rahim topladı mı diye bakıyorlarmış🥹 valla bir de bana acıyacak sakın elimi tutma demişti kadın ama refleks olarak o kadar canım yanmıştı ki elini tutmuştum kızmıştı bana
princessgirl vajinal doğum yaptım 15 ay geçti üstünden hala dün gibi aklımda size helal olsun 5 ay da unutmak süper bir şey 😀
zeynepplt princessgirl Ahahah vallahi çıktığımda daha tekerlekli sandalyede odaya götürülürken hiç unutmam çocuk doğurmak akıl mantık işi değil demiştim bir daha asla demiştim bak aslaa net olursa da sezeryan olur artk diyodum ama şu an zor mu deseler evet çok zordu neye benziyordu deseler sıfır fikir 😂 yani çok ilginç ya insanoğlu gerçekten
ayisit zeynepplt ben 2 gün yürüyemedim 😂 eve geldim 1 hafta yattım hiç kalkamadım benim için çok çok zordu çok ağladım ondan unutamam.
zeynepplt ayisit Kız bende normal oldu ama alttan bir dikişki sanırsın sezeryan olmuşum yürüyorım ama içim kan ağlıyordu 😂 hiç unutmam bebeği emzirip eşime vermiştim oturamıyorum diye ağlayarak odaları dolanıyordum 😂😂
princessgirl zeynepplt beni 5. Kattan aşağı atsalar ağrısını hissetmeyecektim öyle uyuşmuştu her yerim hatta beni aşağı atın yeter bitsin bu çile diye bağırdığımı hiç unutamıyorum 😀
linosko1 zeynepplt sezaryen oldum sezaryen yerimin acisini değil de karnima defalarca bastirdiklarindaki o acıyı asla unutmam. Ama bunlarin yaninda süt cıksın diye ebenin gögüs ucumu ölümüne sıkmasını hic hic unutamam oyle bir acı hayatimda görmedim🥴 yani kısaca unutamamişim ben 😅 kızım 17 ay 12 günlük🌸
zeynepplt linosko1 Agahaha sonda kahkaha attm unutmamışsınız evet ya o karına bastırma ağrısını herkes söylüyor bende de feciydi demekki herkesin hassas noktası ve acısı herkeste aynı çok kötüydü ya o acıyı unutmadım bak çünkü normalde bile göbek deliğine bassan öyle acıyor hep bunun on misli falan derdm😂😂
crybaby zeynepplt ben sezaryen yaptım zorlu bir doğum oldu uzun süre hastenede yattım ama hiç hatırlamıyorum herkes acıdan yalvarıyordun hastane inliyordu ağlamalarından diyo ama gerçekten hatırlamıyorum 🤣 tabi sebebi ameliyatta çok kan kaybetmem de hatırlamamak daha iyi🤣