mamado Herkese merhaba, Bebeğim 4 aylık, 4 beden Sleepy bionatural kullanıyoruz ama kaka sızdırmaya başladı. Her kakada sırtına çıkıyor. Kilo olarak bezin alt sınırına yakınız. Belinden çok sıkınca da bacakları rahatsız oluyor. Ne önerirsiniz hanımlar?
Sizden-biri mamado sleepy natural kullanıyroum ben büyük numara da fayda etmiyor yeni üretimlerde sızdırma sorunu var ablamızdan kalma bezlerimizde olduğu için bununla devam ediyoruz biz sadece sık sık değiştiriyorum
turuncbebek mamado ben bezde kilo sınırına uymuyorum çünkü doğru gelmiyor. Bezin bantlarinin ucu birbirine değince sıkıyorsa bez küçük demekmiş sanırım böyle okumuştum. Ve sleepy kalıp olarakta küçük zaten
Aysunnkaya mamado sızdırdığı için bende değiştirdim molfix kullanıyorum kullanırken pişik kremi kullanıyorum azıcık pişik olmasın bez değişimde diye çok memnunum hiç sızdırma yaşamadım
Aysunnkaya mamado sızdırdığı için bende değiştirdim molfix kullanıyorum kullanırken pişik kremi kullanıyorum azıcık pişik olmasın bez değişimde diye çok memnunum hiç sızdırma yaşamadım
nurella2633 mamado benimki de öyleyi 11 aylık 10.5 kilo şuan da ama neredeyse iki aydır 5 numara alıyorum ben 4 çok sızdırıyordu
mamado nurella2633 benim bebeğim 4ay 1 hafta 7750 şu an. O yüzden 5 büyük mü gelir diye düşündüm çünkü 5in alt kilosu 11 zaten
syldz61 Molfix kullandıktan sonra öyle sorunumuz olmadı bizim de , sleepy kazık gibiymiş dedik yani hem bantları da esnek değilmiş biz öyle dedik Molfix e geçince.
mamado syldz61 molfix pure softta bel lastiği varmış sanırım, sleepy’de yok o. Biraz ondan da kaynaklanıyor olabilir mi diye düşündüm ama emin değilim
nurella2633 mamado küçük bir paket alıp dene zaten ileriki aylarda kullnacaksın sızdırmazsa devam edersin
mamado Sizden-biri biz yeni aldık bu bezleri tabii ki. Doğrudan üretimle mi alakalıymış hiç aklıma gelmezdi
zeynep4114 mamado kaka taşma sorununu 6 aya kadar yaşadım. Ne zaman ki ek gıdaya geçtik o zaman kesildi. Ben birçok bez denedim sonuç hepsinde aynıydı. Bence çok küçük oldukları için sadce anne sütü veya mama ile beslenldği için kakaları sulu kıvamda oluyor bu yüzden de direk taşyor. Enseye kadar çıktıgını bilirim😄bende sleppy bionatural kullanyrm ve çok memnunum. Pişik olmuyor oğlum hiç. Taşma problemi de 6.aydan sonra kesildi.
mamado zeynep4114 ben birkaç kez pişik sorunu da yaşadım açıkçası, o yüzden değiştirsem de olur gibi düşünmeye başladım artık