Bır buçuk yaşında oğlum var ınanılmaz harektlı gün ıcınde benı o kadar çok yoruyorkı bır haftadır uyku saatlerımızde dırenıyor çok ağlıyor hıc yapmazdı bugün bagırdım ağladı korktu galuba vıcdan yaptım ya evın ıcınde dört dokuyorum uyuyor sımdı ya benı sevmezse unutmaz sa bagırdıgımı :( çok sabrımı sınıyor ama gerçekten :(